Hoo, mä oon eka!!!
+8
mila
anitta
Anni S.
Chrisu
Laura K.
Anu Te
Kirsi
Ekku
12 posters
Sivu 1 / 1
Hoo, mä oon eka!!!
Enpä oo ennen ollu eka postaaja missään foorumissa. No nyt olen. Ihan testimielessä tänne kirjottelen, näyttää toimivan.
E1: Muokkauskin näemmä toimii...
E2: Ja hyvältä näyttää!
E1: Muokkauskin näemmä toimii...
E2: Ja hyvältä näyttää!
Ekku-
Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 56
Registration date : 19.01.2008
Vs: Hoo, mä oon eka!!!
Ja mä toka! Jos tämä vastaaminen todella multa onnistuu niin eiköhän muutkin tähän pysty
Kirsi-
Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 48
Registration date : 20.01.2008
moikka
mä olen sit vissiin kolmonen! ihkuja hymiöitä!
Anu Te-
Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 42
Registration date : 19.01.2008
Jeeee
Testing testing, osaankohan mä käyttää tätä? Koskas foorumin linkki tulee seuran sivuille, että päästään kunnolla pulisemaan?
heiips.. :D
Oisko mahollist et toi mun ja riksun kuva poistettais ..? toi mikä o etusivul
Chrisu-
Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 31
Registration date : 09.02.2008
Chrisu kirjoitti:Oisko mahollist et toi mun ja riksun kuva poistettais ..? toi mikä o etusivul
Juu, koitetaan keksiä siihen jotain muuta kuvaa..
Heips.
Täällä yks yli-ikäinen yrittää olla kans eka ikäluokassaan...Vaikeeta on...
anitta-
Viestien lukumäärä : 171
Registration date : 11.02.2008
Haa, ei ollutkaan niin vaikeeta...
Ilmoittautuu lapseksi jälleen (=on kun saanut uuden lelun ja osaa käyttää sitä ihan itse) ja täyttää topicin .
Terkkuja tutuille Saralta ja Juppelta.
Saran kanssa puskissa köpötellään ja naapurien pelloilla kelien salliessa vähän hillitysti revitellään ( lupa on). Juppen kaa kärryillään ja lenkkeillään, ravissa evästäminen matkalla on kans hanskassa samoin kevyesti riimun perässä kulkee 190 cm/ 90kg, joten sekin taito tallella (jostain syystä tämä ilo on suotu täällä meidän isännälle, tosin meillä muillakin on siitä iloa kun se tapahtuu!!!), kts. esittely: Juuso... Varsin suosittuja uusia kyläläisiä ovat, kun ei hevosia ole aikoihin tässä kylässä näkynyt. "PR-työtä" omatoimisesti tehneet lähes kaikissa naapureissa, joilla on vihreä nurmikko. Varsinkin Juppe, jonka limbous aidan ali on käsittämätöntä. Jos alin sähkö on 40 cm ja poni 100 cm ja pyöreä...yhtälön ei pitäisi toimia. Nyt laudat alimmaisina 20cm. Odotan mielenkiinnolla kevättä ja vihreää aidan toisella puolella... Nyt yllätyslopetus: Iltatalliin
Terkkuja tutuille Saralta ja Juppelta.
Saran kanssa puskissa köpötellään ja naapurien pelloilla kelien salliessa vähän hillitysti revitellään ( lupa on). Juppen kaa kärryillään ja lenkkeillään, ravissa evästäminen matkalla on kans hanskassa samoin kevyesti riimun perässä kulkee 190 cm/ 90kg, joten sekin taito tallella (jostain syystä tämä ilo on suotu täällä meidän isännälle, tosin meillä muillakin on siitä iloa kun se tapahtuu!!!), kts. esittely: Juuso... Varsin suosittuja uusia kyläläisiä ovat, kun ei hevosia ole aikoihin tässä kylässä näkynyt. "PR-työtä" omatoimisesti tehneet lähes kaikissa naapureissa, joilla on vihreä nurmikko. Varsinkin Juppe, jonka limbous aidan ali on käsittämätöntä. Jos alin sähkö on 40 cm ja poni 100 cm ja pyöreä...yhtälön ei pitäisi toimia. Nyt laudat alimmaisina 20cm. Odotan mielenkiinnolla kevättä ja vihreää aidan toisella puolella... Nyt yllätyslopetus: Iltatalliin
anitta-
heips
Miks tää ei voi olla suomeks ku kerran suomes ollaan.
mila-
Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 13.02.2008
Mites te olette tommoset hienot kuvat tohon viereen saaneet...?
Kirsi-
Kirsille
jotenkin sillai, että kopion kuvan tiedot> kirjauduin sisään>käyttäjätiedot>avatar>kopion siihen laatikkoon kuvan tiedot koneeltani>onnistuin jostain tuntemattomasta syystä, ehkä auringonpilkut oli suosiolliset. Parasta oli, että sain perheen yllioppilas/datanomin ihan !
anitta-
Sara ja Juuso
Voi että, Saralle ja Juusolle PAAAALLLJJOOOON rapsutuksia täältä Tampereen suunnalta!
heidi-
Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 35
Registration date : 05.02.2008
Heidille
Kiitos, kiitos ja ilta höröhöröt Tampereelle nääs (pakollinen ). Rapsutukset sopii aina eikä porkkanakaan ole pahitteeksi...
anitta-
heips
Laitettanpa nyt itekkin tänne jotain...Elikkäs hei vaan kaikille!
Piki-
Registration date : 05.02.2008
Kiitos Anitta!
Ens viikko on hiihtolomaa, tavoite olisi että sen aikana saan kuvan "asennettua"...
Kirsi-
testing
testailen vaan että osaanko lainkaan näitä tekniikkajuttuja... Että näkyykö avatar..
hmm, mikseiköhän allekirjoitus näy..?
Nyt taitaa näkyä..
hmm, mikseiköhän allekirjoitus näy..?
Nyt taitaa näkyä..
helima-
Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 41
Registration date : 13.02.2008
Hellou !
Sainhan mie vihdoinkin itseni tänne. Vähän tuo kesti, mut eiköhän se niin oo, että parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Essi-
Ikä : 34
Registration date : 04.03.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa