URAT - Uudenkaupungin Ratsastajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Haa, olen siis eka aloittamaan tokaa....Hevostelusta nauttiminen siis jatkuu...

Siirry alas

Haa, olen siis eka aloittamaan tokaa....Hevostelusta nauttiminen siis jatkuu... Empty Haa, olen siis eka aloittamaan tokaa....Hevostelusta nauttiminen siis jatkuu...

Viesti  anitta 03.09.08 19:47

...olen siis vuodattanut jonkun bittiavaruussäiliön täyteen Very Happy . Yllätys.Tuli muuten taas uusi asia poninomistajana. Sarasta alkoi muuntautua sapelihammastiikeri ja Juppe hyvänä kakkosena. Juu ja kaikki kilpakumppanit saa huokaista, ei Sara sitten halunnutkaan olla koulukenttien virkkuukoukku. Neutral Tai sitten...
Tämmösellä tikapuuaivollakin alkaa joskus raksuttaa ja viime sunnuntain kipuripureskelukapuriravistelu-lenkin jälkeen ajattelin, että jossain on jotain pakko olla vialla. Muuallakin siis kuin Tenan tai poni psyykessä... Ekaks tutkin selkää, oisko vika uudessa rungottomassa satulassa...Samalla suunnittelin oma boksia talliin, koska sit ja kun ois ollut siinä vika ja olisin ilmoittanut sen isännälle, että tarvitaankin uusi satula, vanha ei sovi, niin olisin asunut jonkin aikaa terveydellisistä syistä tallissa. Onneksi kanat on aloittanut munimisen, kananmunadiettihän olisi ollut varmaan ihan hyvä juttu tongue Onneksi en selässä huomannut mitään aristusta tai pyristystä, pyrstö tyrkättiin ekana kraapittavaksi kuten koko syksyn ( tämä on uus juttu, Rouva odottaa että lenkin jälkeen harjaus aloitetaan peräpäästä , kun on noita kirottuja hirvikärpäsiä) Juu, sit jatkettiin lääkärintarkastusta kinttuihin, no problems ja kotitohtori Pilleri siirtyi sivupersoonaansa, Pepsodent suutohtoriksi. Kappas, sieltähän yläetuhampaista löytyi reilut piikit...Ei sitten tarvinnut riskeerata enempää raajojaan ja kaivaa kitaa syvempää... Eikun soittamaan ell. Tänään sitten raspattiin molempien hampaat, Rouvan kanssa meni ihan ok, ( laitan joskus teille kertomuksen edellisestä raspauksesta, eli kopioin viestin, jonka laitoin Anulle, kunhan itsetuntoni kestää...), ilmeisesti mummon pullaponeille pullan syönnistä kasvaa ihan uusi hammaskalustokin? Raateluhampaat???
Juppelle annettiin odotteluajan viihdykkeeksi porkkanoita tarhaan kun Sara on "hoidossa". Uskokaa tai älkää, kun palautin isoponin tarhaan, porkkanat oli syömättä ja jätkä tarhan takanurkassa. Luotti sentään sen verran, että antoi kiinni ja muutaman jumituksen jälkeen loppupeleissä homma meni ihan hyvin. Ell muisti taas ihmetellä miten nämä käyttäytyy niin hyvin, minä tietty rintarottingilla , katos se on vaan koulutuksesta kiinni
ja itse koulutettu huomaamaton lappalainen tekee koko ajan kaikki sikatemppunsa, kun kukaan ei huomaa perheen tähteä Razz . Nyt Rouva "kolleroi" kovaäänisesti tarhasta isännälle mitä kauheuksia olen hänelle tänään järjestänyt Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy .
anitta
anitta

Nainen
Viestien lukumäärä : 171
Registration date : 11.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa